عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم میرود که هستی ، کاش بیشتر نسیم می وزید... "






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 785
بازدید کل : 89701
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 613
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 281
:: کل نظرات : 613

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 21

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 82
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 158
:: بازدید ماه : 785
:: بازدید سال : 2995
:: بازدید کلی : 89701

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا.. تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند از او نبینم..

امام جعفر صادق(ع)
24 بهمن 1388 ساعت 5:5 بعد از ظهر | بازدید : 1272 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

مطالب مذهبی                                                      



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: مطالب مذهبی ,
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
:: ادامه مطلب ...
عکس های 3 بعدی جالب 1
شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 12:8 قبل از ظهر | بازدید : 1790 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
کاریکاتور سلاح هسته ای
جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 6:54 بعد از ظهر | بازدید : 1438 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

                  هياهوي آمريكا ...اروپا ...سازمان ملل براي هيچ



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
شهادت پیامبر اکرم(ص).شهادت امام حسن مجتبی (ع)وشهادت امام رضا (ع) تسلیت باد
23 بهمن 1388 ساعت 6:43 بعد از ظهر | بازدید : 1709 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 مطالب مذهبی                                                    

 

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: مطالب مذهبی ,
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
:: ادامه مطلب ...
ماموریت اصلى 22 بهمن امسال تشییع جنازه نظام سرمایه داری لیبرال است
جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 6:43 بعد از ظهر | بازدید : 1535 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

22 bahman

رئیس جمهور تأکید کرد: 22 بهمن امسال تشییع جنازه نظام سرمایه‌داری لیبرال خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که صبح امروز پنجشنبه که در جمع اعضای ستاد دهه فجر انقلاب سخن می‌گفت با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف و گرامیداشت مناسبت‌های گوناگون در کشور گفت: موضوع دهه فجر جایگاه دیگری در بین مردم و مسئولان دارد و موضوع آن نیز با دیگر مراسمات متفاوت است.
وی با یادآوری اینکه تمامی مراسمات و برنامه‌های برپا شده برای گرامیداشت انقلاب ارزشمند است، افزود: نباید روز 22 بهمن را با آنها مقایسه کرد چرا که ارزش و بهای این روز با تمام مناسبتها تفاوت داشته و هیچ کدام نباید 22 بهمن را تحت الشعاع قرار دهند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه شاید برخی 22 بهمن را اقدامی تکراری و یک عادت بدانند، افزود: آیا واقعا 22 بهمن هر سال یک اثر عادی و موضوعی تکراری است؟ یا اینکه در 22 بهمن حقیقتی نهفته است که باید کشف و دنبال شود؟
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه هیچ کدام از 22 بهمن‌های 30 سال اخیر مشابه هم نیست، گفت: مأموریت‌های اصلی هرکدام از این سالها متفاوت بوده و مشابه هم نیست.
احمدی نژاد انقلاب را یک حرکت رو به اوج توصیف کرد و گفت: ما در 31 سال گذشته در یک دایره بسته نچرخیده‌ایم که در زمان معین از نقطه ای معین عبور کنیم چرا که انقلاب مثل یک گروه کوهنوردی در حال صعود است و در طول مسیر ایستگاه‌هایی قرار دارد که 22 بهمن‌ها نیز ایستگاه‌ مهم صعود به قله آرمان‌های انقلاب است که هرکدام در یک سطح، ارتفاع و نسبت با هدف قرار دارند.
رئیس جمهور تصریح کرد: برخی از 22 بهمن‌ماه به تنهایی یک قله هستند.
وی با طرح این سوال که پس قله اصلی انقلاب کجاست، آن را بر هم زدن نظم ظالمانه موجود و برپایی نظمی جدید در عالم توصیف کرد و گفت: اگر این را از انقلاب بگیریم، چیزی در محتوای آن باقی نمی‌ماند.

*اینکه انقلاب آلودگی های خودش را خود به بیرون پرتاب می کند نشانه پویایی و زنده بودن آن است

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری پرشور ایام دهه فجر طی سه دهه گذشته اظهار داشت: برخی فکر می‌کردند انقلاب برای آن به وجود آمده که چند جناح و گروه هر روز با یکدیگر دعوا کرده و خود را رئیس بدانند در حالی که این انقلاب همواره آلودگی‌ها را از خود بیرون می‌کند و همواره در حال حرکت و رو به اوج قرار دارد.
وی با یادآوری اینکه 22 بهمن هر سال مأموریتی مهم برای حرکت به قله‌هاست تأکید کرد: 22 امسال تشییع جنازه نظام سرمایه داری لیبرال و ضدالهی خواهد بود.
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود از برگزاری مراسم 22 بهمن سال 58 یاد کرد و گفت: در آن سالها در اوج مظلومیت بودیم اما امروز به جایی رسیده‌ایم که هیمنه استکبار در هم کوبیده شده و اعتماد ملتها از آنها سلب شده است. کارآمدی‌شان به نزدیک صفر رسیده و در عرصه‌های مختلف دربن بست قرار دارد اما ملت ایران همواره رو به اوج بوده و عدالت خواه و آرمانی معرفی می‌شود.

* 22 بهمن امسال نشان دادن راه جدید زندگی سعادتمند برای بشریت است

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی 22 بهمن امسال را نشان دادن راه جدید زندگی سعادتمند برای بشریت خواند و با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران، از اینکه ملت توانسته است بر آنها غلبه کند خدا را سپاس گفت.
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود به سفر اخیرش به کشور دانمارک اشاره کرد و گفت: رسانه‌های آنها سوالاتی درباره ادعاهای غرب علیه ایران از من پرسیدند و من در جواب به آنها گفتم سران کشورهای شما آدم‌های بزدل و نامردی هستند چون جرأت ندارند که بگویند هدف اصلی‌شان از دخالت در ایران چیست.
" آنها با تمام توان در ماجراهای اخیر ایران وارد شدند. شبکه تلویزیونی تأسیس کردند و با بسیج همه امکانات می‌خواستند ضربه ای به نظام بزنند اما در برابر ملت ایران و انتخابات این ملت، شکست خوردند ولی مردانگی قبول شکست را نداشتند. "
وی با تأکید بر اینکه آنها می‌خواهند بر منابع انرژی، سیاست و فرهنگ خاورمیانه مسلط شوند، گفت: ‌ما آنقدر شجاعت داریم که می‌گوییم اجازه نمی‌دهیم شما بر خاورمیانه مسلط شوید. ما شجاعت داریم که اگر می‌خواستیم بمب بسازیم، می‌گوییم؛ اما آنها نیز می‌دانند که چنین قصدی نداریم.

*مردم ما همیشه جلوتر از مدعیان و سیاستمداران هستند و 9 دی با همه بزرگی و آثارش نشان داد مردم از این مدعیان کیلومترها فاصله دارند

رئیس جمهور به شکست اندیشه لیبرال که موجب کشته شدن صدها میلیون نفر در جنگ جهانی، بمباران هیروشیما و ناکازاکی و همچنین اشغال عراق و افغانستان شد، اشاره کرد و گفت: این اندیشه به لطف انقلاب امروز به پایان راه خود رسیده و در مقابل ملت ایران صد برابر قوی تر از سال گذشته است.
احمدی نژاد با اعلام اینکه همه دنیا حماسه ملت ایران را در 22 بهمن خواهند دید، گفت: مردم ما همیشه جلوتر از مدعیان و سیاستمداران هستند و 9 دی با همه بزرگی و آثارش نشان داد مردم از این مدعیان کیلومترها فاصله دارند.
وی همچنین حضور مردم را تجلی اراده و قدرت خداوند دانست و آن را رمز شکست ناپذیری انقلاب توصیف کرد.
رئیس‌جمهور در پایان با اشاره به اقدامات کور دشمن همچون ترور استاد دانشگاه یا یک دادستان گفت: آن کارها را در ابتدای انقلاب نیز تجربه کردند و دیدند که نتیجه‌ای ندارد. اقدامات دیگر همچون اهانت به امام نیز نشان از کینه‌ها و عقده‌های فروخورده‌شان از ابتدای انقلاب بود.
 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
بزرگترین جشن مردمی انقلاب های دنیا
جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 6:42 بعد از ظهر | بازدید : 1504 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

ملت ايران در 22 بهمن 88 با شكوه ترين حماسه خود را خلق خواهند كرد تا بار ديگر و در ادامه حماسه نهم دي ماه 88 دشمن را مايوس و نااميد كنند و بگويند كه با گذشت 31سال از پيروزي انقلاب اسلامي همچنان بر سر آرمان هاي امام و بيعت با رهبري ايستاده اند و نمي خواهند زير سلطه آمريكا و انگليس باشند.
ملت مي آيند تا به ضد انقلاب و جريان فتنه بگويند كه شما و اربابان خارجي تان نخواهيد توانست گردي بر دامن كبريايي انقلاب بنشانيد.
ملت ايران خواهند آمد تا بگويند ما هستيم. ما مي توانيم. ملت مي آيند تا بگويند ما از پيشرفت و تعالي كشورمان بخاطر وجود برخي افراد سست عنصر دست بر نخواهيم داشت.
ملت مي آيند تا بگويند خودشان بايد درباره سرنوشتشان تصميم بگيرند نه فتنه گران آشوب طلب و رسانه ها و راديوهاي بيگانه و اجنبي.
ملت مي آيند تا بگويند مستضعفان عالم و مسلمانان جهان، مردم عراق، فلسطين، لبنان و... مايوس نباشيد،انقلاب اسلامي هنوز زنده و بالنده است.
مي آيند تا بگويند ترديدي در ادامه راه درست خود ندارند. ملت مي آيند تا خطاب به رهبر معظم انقلاب بگويند ما تو را تنها نخواهيم گذاشت. ملت مي آيند تا خواب و توهم دشمن را در سرنگوني نظام جمهوري اسلامي نقش برآب كند. ملت مي آيد تا دل امام زمان (عج) را شاد كند و بگويند پرچم اسلام را جز به شما نخواهند داد.
ملت مي آيند تا بگويند توقف، خمودگي و واپس گرايي در نزد آنها مفهوم ندارد. ملت مي آيد تا بگويد استوارتر از گذشته در مسير پيشرفت و عدالت حركت خواهند كرد.
ملت مي آيند تا پيوند ناگسستني خود را با امام و رهبري به نمايش بگذارند.
ملت خواهد گفت از حق هسته اي خود نخواهيم گذشت. سلطه هيچ كشوري را نخواهيم پذيرفت. رژيم صهيونيستي را نامشروع مي دانيم. همچنان حامي محرومان و آزاديخواهان جهانيم. پيروز جنگ نرم هستيم. به دشمن بگوييم اگر قبول نداريد منتظر مردم در 22 بهمن باشيد.
قطع و يقيين سيلاب ملت مزدوران ونوكران استكبار را از سر راه خود برخواهد داشت و با عزمي محكم تر به پيش خواهد رفت.
مردم مي آيند تا بگويند اهانت و جسارت به امام خميني در 16 آذر، طرح شعار انحرافي و سازش با رژيم صهيونيستي در روز قدس و هتاكي و حرمت شكني روز عاشورا را بر نخواهند تافت.
نسل اول و دوم و سوم همه با هم خواهند آمد تا بگويند همه نسل ها با انقلاب گره خورده و پيوند ناگسستني دارند.
ملت خواهند گفت كه تحريم ها هر قدر شديدتر هم باشد در اراده پيشرفت و تعالي و احقاق حقوق مسلم هسته اي خللي ايجاد نخواهد كرد. مردم خواهند آمد تا بگويند با اذن خدا و با سلاح بصيرت در نبرد نرم پيروز خواهند بود. و اين بصيرت با حضور و حماسه اي ديگر نمايان خواهد شد. ايران سر منشاء بيداري در جهان است و اين نور پرفروغ تر از قبل خواهد شد. مردم مي آيند تا با حضور حماسي خود لرزه به تن دشمن و فتنه گران داخل و خارج بياندازند و بگويند كوچكترين تحرك را از نظر دور نخواهند داشت. مردم مي خواهند به دنيا بگويند يك بار ديگر عظمت ما را ملاحظه كنيد
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
جملات و سخنان زيبا و نغز از بزرگان(1)
یک شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 8:12 بعد از ظهر | بازدید : 1522 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )



- دست بگیر، شما را از دیگران جدا می کند، دست بده اتحاد ایجاد می کند.

- وقتی از کار دست بکشید که کار شما انجام شده باشد، نه آنگاه که خسته شده اید.

- روابط یک جانبه نمی پاید. اگر یکی همیشه از خود مایه می گذارد و دیگری فقط بهره می برد، دیر یا زود رشته ارتباط می گسلد.

- از این که من کاشتم و دیگران برداشتند گله ای ندارم. پشیمانی فقط وقتی معنی دارد که بکاریم اما کسی درو نکند.

- اعضای قابل اعتماد تیم به انجام هر کاری که از آنها برآید اشتیاق دارند.
 

 

 

 

برای دیدین ادامه سخنان روی ادامه مطلب کلیک کنید 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
:: ادامه مطلب ...
چگونه برای همسر ابراز عشق کنیم؟
یک شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 7:9 بعد از ظهر | بازدید : 1441 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

ابراز عشق و دوستی اصول زندگی مشترک
ابراز عشق و دوستی:

این که زن و شوهر یکدیگر را دوست می دارند، جای هیچ سخنی نیست؛ ولی در مواردی، به آن علت، کدورت پدید می آید که آن را بر زبان نمی آورند و در این هنگام است که نسبت به یکدیگر متزلزل شده و درباره دوستی خود، به شک و تردید می افتند. اسلام از ما می خواهد که دوستی و محبت خود را نسبت به هرکس که دوستش داریم، ابراز کنیم.

پیامبر (صلی الله علیه و آله) می فرمایند:
 

.......

 

برای دیدین ادامه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
:: ادامه مطلب ...
عکس های از طبیعت زیبا 1
جمعه 3 بهمن 1388 ساعت 10:57 قبل از ظهر | بازدید : 1901 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

 

 

برای دیدین ادامه عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
:: ادامه مطلب ...
نقاشی های فوق العاده زیبا از هنرمندان هالیود با استفاده از مداد
جمعه 3 بهمن 1388 ساعت 10:55 قبل از ظهر | بازدید : 1494 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

 

 

برای دیدین ادامه عکس ها روی ادامه مطلب  کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
:: ادامه مطلب ...
مجموعه کاریکاتورهای مشاهیر جهان+فوق العاده دیدنی
جمعه 3 بهمن 1388 ساعت 10:53 قبل از ظهر | بازدید : 1485 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )


 

 

برای دیدین ادامه عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
:: ادامه مطلب ...
عكس های فوق العاده زیبا از نقاشی های هنری روی دست انسان
جمعه 3 بهمن 1388 ساعت 10:52 قبل از ظهر | بازدید : 1503 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 106
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
:: ادامه مطلب ...
عكس هایی از نقاشی های فوق العاده زیبا
جمعه 3 بهمن 1388 ساعت 10:52 قبل از ظهر | بازدید : 1491 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

 

 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
:: ادامه مطلب ...
مجموعه اس ام اس های عاشقانه 1
جمعه 3 بهمن 1388 ساعت 10:51 قبل از ظهر | بازدید : 1483 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

دلم از عشق سهم کمی داشت / برایم با تو بودن عالمی داشت . . .


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای ، برای آن هنگام که

فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

روز و شب فکر توام ، در خواب میبینم تو را / خواب شب پوج است ، من بیدار میخواهم تو را

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
 

 

برای دیدین ادامه اس  ام اس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 114
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
:: ادامه مطلب ...
گالری عکس محرم
12 آذر 1384 ساعت 12:9 قبل از ظهر | بازدید : 1307 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 عکسهای زیبا با موضوع محرم و امام حسین        



:: موضوعات مرتبط: عکس های زیبا , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای زیبا-مذهبی ,
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
:: ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد